Collectie verkopen?

Heb je op zolder nog een map liggen vol Pokemon kaarten? Verkoop je Pokemon kaarten snel en voor een eerlijke prijs aan ons!

Garantie en retour

Schade aan pakket?

Schade is een zeer vervelende kwestie en helaas niet altijd te voorkomen. Al streven we daar natuurlijk gezamenlijk met het transportbedrijf wel naar. Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt een schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld deze dan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling bij ons via info@danicards.nl Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij vragen u foto’s mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.

Klachtafhandeling

Bij danicards draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met uw bestelling of onze service dan horen wij dat graag. Wij doen er alles aan om uw klachten te verhelpen. U kunt uw klachten richten aan de afdeling Klantenservice. U ontvangt altijd een inhoudelijke reactie binnen 7 werkdagen na ontvangst van uw klacht. Onze klantenservice is bereikbaar via info@danicards.nl. Voor een correcte en snelle afhandeling dient u uw email zo compleet mogelijk te maken.


Menu

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring krijgt op onze website. Bekijk Privacyverklaring